No właśnie, co zdarza się nam tylko raz w życiu? Urodziny świętujemy co roku, na weselach cudzych i swoich własnych bywamy nieraz, inne sakramenty coraz bardziej tracą na znaczeniu, maturę zdajemy w częściach a prawo jazdy po kilkanaście razy. Ale jednego możemy być póki co pewni - raz w życiu doświadczymy śmierci.
Wtedy mamy (pośrednio) okazję skorzystać z usług zakładu pogrzebowego.
Takich usług w zasadzie nie trzeba reklamować, bo potrzebne są one ludzkości niezmiennie.
Konkurencja jednak rośnie i nawet przedsiębiorcy pogrzebowi zdają sobie sprawę, że warto dotrzeć do jak największej liczby klientów. Reklama bywa tu trudna i ryzykowna, ale nie jest niemożliwa. Najlepiej sprawdzają się te, które wykorzystują poczucie humoru, wszak nie lubimy mówić poważnie o śmierci, ani się nad nią zbytnio zastanawiać. Jednakże większość "reklam"
w tej branży wciąż przybiera postać zwykłych ogłoszeń (trudno się dziwić), lub kompletnych niewypałów, na które aż żal patrzeć.
Takich usług w zasadzie nie trzeba reklamować, bo potrzebne są one ludzkości niezmiennie.
Konkurencja jednak rośnie i nawet przedsiębiorcy pogrzebowi zdają sobie sprawę, że warto dotrzeć do jak największej liczby klientów. Reklama bywa tu trudna i ryzykowna, ale nie jest niemożliwa. Najlepiej sprawdzają się te, które wykorzystują poczucie humoru, wszak nie lubimy mówić poważnie o śmierci, ani się nad nią zbytnio zastanawiać. Jednakże większość "reklam"
w tej branży wciąż przybiera postać zwykłych ogłoszeń (trudno się dziwić), lub kompletnych niewypałów, na które aż żal patrzeć.
I jeszcze coś z branży (produkcja trumien oraz cmentarz):
Źródła:
http://www.thatzkatz.com/
http://www.coloribus.com/
http://www.webdesignerhelp.co.uk
http://www.advertolog.com
http://blokreklamowy.blogspot.com/
http://www.papilot.pl
http://www.blameitonthevoices.com/
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz