poniedziałek, 27 stycznia 2014

To może poczekać

"It can wait" ("To może poczekać") jest hasłem kampanii społecznej, przedstawiającej tragiczne skutki pisania smsów podczas prowadzenia samochodu.
Na stronie internetowej akcji, www.itcanwait.com, możemy przeczytać, iż żaden sms, mail, strona internetowa czy nagranie video nie jest warte tego, by narażać życie swoje i innych uczestników ruchu. Znajdziemy tam również historie osób, które stały się ofiarami podobnych, nieodpowiedzialnych zachowań.

Adresatami akcji są głównie młodzi kierowcy, nie zdający sobie sprawy z ryzyka, jakie podejmują. Nadawcami i sponsorami są takie firmy telekomunikacyjne, jak: AT&T, T-Mobile, Sprint i Verizon, co oznacza, że mamy do czynienia ze społecznym zaangażowaniem przedsiębiorstw, społeczną odpowiedzialnością biznesu.

Niezwykle interesującym elementem kampanii jest film krótkometrażowy w reżyserii niezrównanego Wernera Herzoga "From one second to the next" ("Z sekundy na sekundę").
W obrazie wystąpiły ocalałe ofiary wypadków spowodowanych pisaniem/odbieraniem smsów podczas jazdy, jak również ich rodziny, bliscy osób, które zginęły i sprawcy wypadków. 




Źródła:
http://www.kampaniespoleczne.pl
http://www.itcanwait.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz