czwartek, 10 października 2013

Broda na sezon jesienno-zimowy

Na specjalne życzenie post o najnowszej kampanii Vistuli (jesień/zima 2013/14) i nie tylko. 
Takie tematy to ja lubię ;)

W zeszłym sezonie jesienno-zimowym w reklamach Vistuli królował jazz. Wtedy to R. Horowitz wykonał dla owej marki zdjęcia we wnętrzach stylizowanych na kluby jazzowe. W minionym roku głównym bohaterem kampanii był dojrzały mężczyzna z pasją. W tym roku jest nim mężczyzna
z brodą.

Po raz kolejny marka udowodniła, że klasyka w męskim wydaniu nie musi nudzić.

Oczywiście moda na, nazwijmy to, zaplanowane nieokrzesanie czy okiełznaną dzikość
w wizerunku rozwija się już od pewnego czasu, od kilku lat, ale nad Wisłę wszystko przybywa
z opóźnieniem. Z opóźnieniem, ale tym razem także z rozmachem godnym pochwały.

Już ponad 3 lata temu kampania firmy French Connection wskazywała na nadchodzący trend.
Do tej pory do swoich reklam brodatych modeli zaangażowały także takie marki, jak na przykład Suit Supply, Brunello Cucinelli, Oscar Jacobson, Lubiam, Ermenegildo Zegna, Sir Oliver, McNeal.
A z naszego polskiego podwórka - Bytom oraz omawiana wcześniej Vistula.

Popatrzmy więc.






Vistula fall/winter 2013/14
Vistula fall/winter 2013/14
Vistula fall/winter 2013/14


Suit Supply fall/winter 2013
Suit Supply fall/winter 2013

Bytom jesień-zima 2013

Bytom jesień-zima 2013


Brunello Cucinelli fall-winter 2013/14
Brunello Cucinelli fall-winter 2013/14
Brunello Cucinelli fall-winter 2013/14

Oscar Jacobson 2013

Oscar Jacobson 2013

Lubiam 2013/14
Lubiam 2013/14



French Connection 2009/2010


Źródła:
http://vistula.pl/
Fanpage "Vistula: the men's world"
Fanpage "Zapuszczam brodę, nie lubię się golić"
http://mrvintage.pl
http://www.luxlux.pl
http://parzyszek.blox.pl/
http://eu.suitsupply.com/
http://handsomemensclub.pl/
http://bytom.com.pl/
http://brunellocucinelli.com
http://oscarjacobson.com
http://lubiam.it

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz